ПОЛОЖЕННЯ про “Перший Всеукраїнський Фестиваль домашньої консервації “Нас не подолати”

Нижче ви можете прочитати основний документ, за яким робився Перший Фестиваль домашньої консервації в 2015 році.
Наразі він оновився.
Актуальну версію дивіться на сторінці Положення про Фестиваль.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1. Мета Фестивалю:

«Перший Всеукраїнський Фестиваль домашньої консервації «Нас не подолати» (далі – Фестиваль) проводиться з метою збереження та популяризації традицій українського народу та національних меншин України, пошуку і підтримки здібних, обдарованих, талановитих особистостей, розширення світогляду учасників, збагачення їх духовності, налагодження та встановлення тісних творчих стосунків між регіонами України, підтримки майстрів традиційного і сучасного народного мистецтва, пропаганди здорового способу життя, залучення туристів до Запоріжжя, благодійної підтримки воїнів АТО та соціальних категорій громадян.

1.2. Завдання Фестивалю:

1.2.1. Розширення культурних зв‘язків між представниками різних регіонів України.

1.2.2. Популяризація домашніх заготівок на зиму як «антикризового заходу».

1.2.3. Просвітницька діяльність: поширення інформації про заходи безпеки при консервуванні продуктів.

1.2.4. Збір рецептів домашньої консервації для їх розповсюдження та популяризації за допомогою «Книги рецептів» Фестивалю.

1.2.5. Популяризація активного способу життя, здорового харчування.

1.2.6. Пропаганда краси і естетики в галузі домашньої кулінарії, прикрашання кухні та оселі.

1.2.7. Залучення учасників Фестивалю до спільного творчого середовища, орієнтованого на українську культуру, історію і сучасність України.

1.3. Засновники та організатори Фестивалю:

Засновником і організатором Фестивалю є Громадська Організація «Запорізький Колорит» (свідоцтво про реєстрацію від 12.08.2013 № 1405837, ІНН 38839531).

1.4. Символіка Фестивалю:

Фестиваль має офіційну символіку, що затверджується Правлінням ГО «Запорізький Колорит». Офіційна символіка Фестивалю захищена згідно чинного законодавства України.

Дозволяється використовувати символіку в інформаційних цілях з метою розповсюдження інформації про Фестиваль, його заходи, організаторів та офіційний сайт Фестивалю.

В будь-яких інших цілях, використання офіційної символіки можливе лише за письмового дозволу Правління ГО «Запорізький Колорит».

1.5. Офіційний Інтернет-сайт Фестивалю:

Фестиваль має офіційний Інтернет-сайт www.festkonserv.in.ua.

На офіційному Інтернет-сайті розміщуються матеріали, що мають стосунок до підготовки і проведення Фестивалю, офіційна символіка, прес-релізи, умови участі, програма заходу, новини Фестивалю, кулінарні рецепти, графічна і мультимедійна інформація, форми для зворотного зв’язку, інформація від партнерів Фестивалю.

Правління ГО «Запорізький Колорит» може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність всієї інформації, оприлюдненої на сайті.

Матеріали, розміщені на офіційному Інтернет-сайті Фестивалю, захищені згідно чинного законодавства України.

Використання будь-яких матеріалів можливе тільки за умови активного гіперпосилання на www.festkonserv.in.ua (в мережі Інтернет) або за умови наявності надпису «Використано матеріал з офіційного Інтернет-сайту «Першого Всеукраїнського Фестивалю домашньої консервації «Нас не подолати» www.festkonserv.in.ua» (для надрукованих матеріалів).

1.6. Захист персональних даних:

1.6.1. Використання та обробка персональних даних, одержаних з метою виконання вимог цього Положення, здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

1.6.2. Надаючи організатору свої дані в паперовій або електронній формі, приватна чи юридична особа тим самим дає згоду на обробку персональних даних Громадській організації «Запорізький Колорит» на таких умовах:

1.6.2.1. Персональні дані оброблятимуться з метою проведення Фестивалю, підготовчої роботи до нього, до наступних щорічних Фестивалів, а також з метою інформування учасників про новини Фестивалю і про заходи в його рамках.

1.6.2.2. Володільцем оброблятимуться лише персональні дані, вказані особою, яка їх надала.

1.6.2.3. Розпорядником персональних даних є правління ГО «Запорізький Колорит».

1.6.2.4. Володілець/розпорядник здійснюватиме з персональними даними такі дії: збір, зберігання, статистичний аналіз.

1.6.2.5. Персональні дані не можуть передаватися третім особам без згоди власника.

1.6.3. Згода на обробку персональних даних може бути відкликана за заявою, направленою правлінню ГО «Запорізький Колорит» на електронну адресу info@kolorit.zp.ua.

2. ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ.

2.1. Локація і учасники Фестивалю:

Фестиваль проводиться 19-20 вересня 2015 року в місті Запоріжжі, на площі Маяковського.

Більш детальний опис і зонування локації буде визначене окремим Додатком до цього Положення.

На Фестиваль запрошуються учасники з усіх регіонів України. Це можуть бути як приватні особи, так і підприємства і торгівельні марки, що працюють в галузі консервування плодово-овочевих сільськогосподарських продуктів.

2.2. Програма Фестивалю:

Фестиваль передбачає проведення благодійної ярмарки, дегустацій, майстер-класів, мистецьких та просвітницьких заходів, фотосесій і фотовиставок, заходів з популяризації здорового харчування і активного способу життя, концертної і розважальної програми, лекцій просто неба, конкурсних змагань учасників, виставку літератури, ярмарок та майстер-класи митців, неформальне спілкування учасників, створення «Книги рецептів» Фестивалю тощо.

У межах Фестивалю буде проводитись збір консервації на благодійні потреби, що за допомогою волонтерів буде передана нашим бійцям в зоні АТО, а також іншим установам, таким як дитячі будинки, інтернати та ін.

Під час Фестивалю будуть організовані виставки виробів майстрів декоративно-ужиткового мистецтва.

Більш детальний опис програми міститься в Додатку до цього Положення.

В рамках Фестивалю проводитимуться конкурси. Перелік і порядок проведення конкурсів буде визначений окремим Додатком до цього Положення.

Також за 2 дні Фестивалю буде проводитись збір консервації від небайдужих відвідувачів та учасників. Згодом консервація за допомогою волонтерських організацій буде передана нашим бійцям в зоні АТО, а також можлива передача іншим благодійним установам.

2.3. Тематика Фестивалю.

Тематика Фестивалю включає в себе такі напрями:

2.3.1. Плодово-овочева консервація, рецепти консервації, оригінальні ідеї консервації.

2.3.2. Традиційні та сучасні способи заготівок продуктів на зиму.

2.3.3. Традиції українського народу, традиційної та сучасної народної творчості.

2.3.4. Традиції національних меншин Запорізького краю і України в галузі консервування продуктів.

2.3.5. Мистецтво, що стосується теми консервації, заготівок на зиму, овочівництва, сільського господарства; креативні та мистецькі ідеї щодо використання і оздоблення овочів, фруктів, банок для консервації тощо.

2.3.6. Мистецтво прикрашання і оздоблення посуду для консервації.

2.3.7. Суміжні з консервуванням теми: збереження квітів, спецій тощо.

2.3.8. Декор кухні, цікаві ідеї використання консервації в декорі.

2.3.9. Цікаві факти про консервацію в світі.

2.3.10. Література про консервацію і народні традиції в цій галузі.

2.3.11. Популяризація активного способу життя і здорового харчування.

2.3.12. Патріотичне виховання українців, пропаганда благодійної діяльності.

2.4. Оргкомітет Фестивалю:

Для здійснення координаційної роботи, пов’язаної з організацією та проведенням Фестивалю, створюється організаційний комітет Фестивалю.

Основними завданнями організаційного комітету є:

2.4.1. Забезпечення і підготовка проведення Фестивалю.

2.4.2. Залучення партнерів, спонсорів, учасників і відвідувачів до участі у Фестивалі.

2.4.3. Прийом, реєстрація заявок від претендентів на участь у Фестивалі.

2.4.4. Затвердження списку учасників Фестивалю.

2.4.5. Формування і затвердження складу журі Фестивалю та/або окремих конкурсів.

2.4.6. Формування волонтерської команди для підготовки, організації, і проведення Фестивалю.

2.4.7. Нагородження переможців та учасників Фестивалю.

2.4.8. Робота над результатами після завершення Фестивалю.

2.4.9. Інша робота над організацією і проведенням Фестивалю.

Склад оргкомітету затверджується рішенням Правління ГО «Запорізький Колорит».

3. УЧАСНИКИ ФЕСТИВАЛЮ.

 

3.1. До участі в Фестивалі запрошуються:

3.1.1. Фізичні особи, підприємства і торгівельні марки, що працюють в галузі консервування плодово-овочевих сільськогосподарських продуктів, діяльність яких відповідає умовам і вимогам даного Положення.

3.1.2. Фізичні особи і організації, що займаються вивченням і популяризацією народної культури і традицій.

3.1.3. Майстри декоративно-ужиткового мистецтва.

3.1.4. Майстри новітніх мистецьких напрямків.

3.1.5. Митці і організації, які займаються декором посуду для консервації, декором кухні та оселі.

3.1.6. Художники.

3.1.7. Виконавці народних пісень.

3.1.8. Інші зацікавлені особи та організації.

 

3.2. Умови участі:

3.2.1. Для участі у фестивалі учасник та його експозиція має відповідати тематиці Фестивалю, описаній в п. 2.3.

3.2.2. Проїзд до місця проведення фестивалю здійснюється за рахунок учасників.

 

3.2.3. Обов’язкові умови для учасників, що представлять на Фестивалі плодово-овочеві заготівки:

3.2.3.1. Надання консервації для дегустації відвідувачами.

3.2.3.2. Надання рецепту (рецептів) для участі в конкурсі (конкурсах).

3.2.3.3. Оформлення місця експозиції згідно з рекомендаціями оргкомітету Фестивалю.

3.2.3.4. Передача мінімум 5 кг консервації від одного учасника в фонд Фестивалю у тарі об’ємом не більше 1 літру.

3.2.3.5. Маркування переданої у фонд Фестивалю консервації на спеціальних наклейках з фірмовою символікою заходу та вихідною інформацією про виробника і рецептуру.

3.2.3.6. Присутність біля своєї експозиції на час роботи Фестивалю.

3.2.3.7. Для підприємств і торгівельних марок – наявність в учасника документів, що регламентують його діяльність або їх завірених копій.

3.2.3.8. Для підприємств і торгівельних марок – сплата організаційного внеску в розмірі 500 грн.

 

3.2.4. Обов’язкові умови для учасників, що представлять на Фестивалі мистецькі твори або техніки декору, оздоблення тощо:

3.2.4.1. Оформлення місця експозиції згідно з рекомендаціями оргкомітету Фестивалю.

3.2.4.2. Вільне фотографування своїх творів організаторами і учасниками Фестивалю.

3.2.4.3. Передача мінімум 1-ого твору від учасника в фонд Фестивалю.

3.2.4.4. Проведення безкоштовного заходу для відвідувачів (майстер-класи, лекції, показові виступи тощо).

3.2.4.5. Присутність біля своєї експозиції на час роботи Фестивалю.

3.2.4.6. Для підприємств і торгівельних марок – наявність в учасника документів, що регламентують його діяльність або їх завірених копій.

3.2.4.7. Для підприємств і торгівельних марок – сплата організаційного внеску в розмірі 500 грн.

 

3.2.5. Для участі у Фестивалі необхідно подати в оргкомітет заявку встановленого зразка за допомогою форми на офіційному сайті Фестивалю за посиланням festkonserv.in.ua/zayavka, а після отримання від організаторів підтвердження – розширену інформацію, що включає в себе текстовий опис, фотографію і додаткові відомості, які визначає оргкомітет.

3.2.6. Організатори лишають за собою право регулювати кількість учасників Фестивалю.

3.2.7. Участь у Фестивалі підтверджується запрошенням, що висилається організаторами Фестивалю учаснику в електронному вигляді на основі поданих заявок.

3.2.8. У разі отримання запрошення учаснику необхідно зв’язатися з організаторами для узгодження остаточних умов участі (програма, експомісце, прибуття в Запоріжжя тощо).

3.2.9. Заявки на участь у Фестивалі приймаються як від фізичних осіб, так і від підприємств, торгівельних марок, громадських організацій тощо.

 

3.3. Послуги, що надає оргкомітет Фестивалю учасникам:

3.3.1. Послуги для підприємств і торгівельних марок:

3.3.1.1. Зустріч і супроводження учасників на місце проведення Фестивалю (за бажанням).

3.3.1.2. Часткова компенсація проживання в готелі класом не нижчим за «три зірки» або знижка вартості проживання, надана партнерами Фестивалю, терміном 1 ніч.

3.3.1.3. Надання місця для встановлення експозиції учасника на території проведення Фестивалю.

3.3.1.4. Право поширювати свою рекламну презентаційну продукцію на території проведення Фестивалю.

3.3.1.5. Право розмістити свій рекламний презентаційний плакат (банер) в узгодженому місці на території проведення Фестивалю.

3.3.1.6. Технічне забезпечення експомісця учасника за умови попередньої заявки і узгодження (підведення електрики, надання столів чи іншого обладнання).

3.3.1.7. Часткова компенсація харчування або знижка, надана партнерами Фестивалю, на 2 дні проведення заходу.

3.3.1.8. Культурна програма, що включає оглядову екскурсію Запоріжжям, відвідування острова Хортиці (за бажанням, за додаткову плату, зі знижкою від партнерів Фестивалю).

3.3.1.9. Участь у фотосесіях, які будуть проводитись під час Фестивалю.

3.3.1.10. Презентаційний пакет, що міститиме сувеніри та друковану продукцію Фестивалю.

3.3.1.11. Участь у конкурсах Фестивалю.

3.3.1.12. Згадка зі сцени при озвученні списку учасників Фестивалю.

3.3.1.13. Згадка на офіційному сайті Фестивалю на сторінці «Учасники Фестивалю».

3.3.1.14. Презентація компанії в «Каталозі» («Книзі рецептів») Фестивалю: фото і контактні дані, а також текст обсягом до 500 символів та по 1 сторінці на кожен рецепт, якщо він переможе в конкурсі (набере більше визначеної кількості балів).

3.3.1.15. Відзначення учасника дипломом Фестивалю.

3.3.2. Послуги для фізичних осіб:

3.3.2.1. Зустріч і супроводження учасників на місце проведення Фестивалю (за бажанням).

3.3.2.2. Повна компенсація проживання в готелі класом не нижчим за «три зірки» із розрахунку 1 місце – на 1-ого учасника або знижка вартості проживання, надана партнерами Фестивалю, терміном 1 ніч.

3.3.2.3. Надання місця для встановлення експозиції учасника на території проведення Фестивалю.

3.3.2.4. Право поширювати свою рекламну презентаційну продукцію на території проведення Фестивалю.

3.3.2.5. Технічне забезпечення експомісця учасника за умови попередньої заявки і узгодження (надання столів чи іншого обладнання).

3.3.2.6. Часткова компенсація харчування або знижка, надана партнерами Фестивалю, на 2 дні проведення заходу.

3.3.2.7. Культурна програма, що включає оглядову екскурсію Запоріжжям, відвідування острова Хортиці (за бажанням, за додаткову плату, зі знижкою від партнерів Фестивалю).

3.3.2.8. Участь у фотосесіях, які будуть проводитись під час Фестивалю.

3.3.2.9. Презентаційний пакет, що міститиме сувеніри та друковану продукцію Фестивалю.

3.3.2.10. Участь у конкурсах Фестивалю.

3.3.2.11. Згадка зі сцени при озвученні списку учасників Фестивалю.

3.3.2.12. Згадка на офіційному сайті Фестивалю на сторінці «Учасники Фестивалю».

3.3.2.13. Презентація учасника в «Каталозі» («Книзі рецептів») Фестивалю: фото і контактні дані, а також по 1 сторінці на кожен рецепт, якщо він переможе в конкурсі (набере більше визначеної кількості балів).

3.3.2.14. Відзначення учасника дипломом Фестивалю.

4. ВИЗНАЧЕННЯ ТА НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ФЕСТИВАЛЮ.

В рамках Фестивалю проводитимуться окремі конкурси, що відповідатимуть тематиці Фестивалю і складу учасників. Перелік, номінації і порядок проведення конкурсів, а також перелік призів та нагород будуть визначені окремим Додатком до Положення.

Для забезпечення проведення конкурсної програми організаційний комітет Фестивалю формує і затверджує склад та функції журі Фестивалю та / або окремих конкурсів.

Журі оцінюватиме весь спектр критеріїв, дотичних до кожного конкурсу чи номінації: оригінальність ідеї, зовнішній вигляд експомісця, декор консервації, смакові якості, якість рецептів, кількість переданих в фонд

Фестивалю банок, швидкість виконання завдань конкурсів тощо.

Розподіл місць серед конкурсантів визначається на засіданні журі. Рішення журі є остаточним, перегляду і оскарженню не підлягає. Журі має право не присуджувати всі призові місця.

Переможці конкурсів набувають звання лауреатів, нагороджуються дипломами та подарунками. Нагородження переможців здійснюється безпосередньо під час проведення Фестивалю.

Рецепти, що переможуть в конкурсах рецептів (які наберуть більше визначеної кількості балів) буде розміщено в «Книзі рецептів» Фестивалю на окремих сторінках разом з інформацією про учасників-переможців відповідного конкурсу.

3а ініціативою державних установ, громадських організацій та об’єднань, підприємств, фондів, журі має право присудити учасникам додаткові спеціальні дипломи та призи.

5. ФІНАНСОВІ УМОВИ.

Фінансування Фестивалю здійснюється за рахунок організаторів, партнерів та спонсорів, а також організаційного внеску від учасників у розмірі 500 грн. (для торгівельних марок і підприємств).

Передбачено наступні рівні спонсорства в Фестивалі: «Генеральний спонсор», «Офіційний спонсор», «Спонсор».

Кожен спонсор отримує пакет послуг відповідно до одного з перерахованих вище рівнів. Зміст кожного спонсорського пакету викладений в окремому Додатку до цього Положення.

Для залучення у Фестивалі в якості спонсора необхідно подати в оргкомітет заяву. Це можливо зробити за допомогою форми на офіційному сайті Фестивалю за посиланням festkonserv.in.ua/proposals або написати листа в довільній формі на електронну адресу, вказану на офіційному сайті Фестивалю (info@kolorit.zp.ua).

Заявки про спонсорство у Фестивалі не приймаються від релігійних установ, політичних партій, депутатів всіх рівнів, кандидатів на виборчі посади у виборчій кампанії 2015 року.

Потенційні спонсори повинні заключити договір про спонсорство Фестивалю з ГО «Запорізький Колорит».

6. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

З метою найширшого розголосу і популяризації Фестивалю оргкомітет може проводити низку заходів, такі як прес-конференції, маркетинг у соціальних мережах, поширення прес-релізів, виготовлення промо-роликів та / або презентаційних матеріалів, проведення рекламної кампанії тощо.

Перебіг Фестивалю буде висвітлюватись у регіональних та загальноукраїнських засобах масової інформації (радіо, телебачення, друковані та електронні видання), шляхом поширення інформації у соцмережах, також за допомогою ресурсів партнерів.

Інформаційна підтримка Фестивалю здійснюється також інформаційними партнерами Фестивалю.

Передбачено наступні рівні інформаційного партнерства в Фестивалі: «Генеральний Інформаційний партнер», «Інформаційний партнер».

Кожен партнер отримує пакет послуг відповідно до одного з перерахованих вище рівнів. Зміст кожного пакету викладений в окремому Додатку до цього Положення.

Для залучення у Фестивалі в якості інформаційного партнера необхідно подати в оргкомітет заяву. Це можливо зробити за допомогою форми на офіційному сайті Фестивалю за посиланням festkonserv.in.ua/infpar або написати листа в довільній формі на електронну адресу, вказану на офіційному сайті Фестивалю (info@kolorit.zp.ua).

7. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРГКОМІТЕТ ФЕСТИВАЛЮ.

7.1. Голова Оргкомітету Фестивалю, Голова ГО «Запорізький Колорит»:

Бабенко Наталія Вікторівна
тел. +38 (067) 6121815, +38 (099) 7198131
E-mail: nb.zp@ukr.net
Сторінки в соціальних мережах: fb.com/nata.babenko

7.2. Заступник голови Оргкомітету Фестивалю:

Бабенко Віктор Віталійович
тел. +38 (067) 927 05 19
E-mail: vb.zp@ukr.net
Сторінки в соціальних мережах: fb.com/hetman.zp, vk.com/victorzp

7.3. Контактні дані Фестивалю:

тел. +38 (099) 7198131
E-mail: info@kolorit.zp.ua
Офіційні сторінки Фестивалю в соцмережах: fb.com/festkonserv, vk.com/festkonserv
Офіційний Інтернет-сайт Фестивалю: www.festkonserv.in.ua
Офіційний хеш-тег Фестивалю: #festkonserv